خانه / اخبار خارجی / Ferrari 488 Pista 2018 بررسی UK – کارشناس سلامت خودرو 🚘

Ferrari 488 Pista 2018 بررسی UK – کارشناس سلامت خودرو 🚘

کارشناس سلامت خودرو :

اما جدی است. این امکان وجود دارد که پیستا را ۹۰ کیلوگرم سبک تر از ۴۸۸ GTB که بر اساس آن باشد، که به هیچ وجه شاهکار نیست. صفحه نمایش عقب از شیشه ای پلاستیکی نیست، ضخامت صدا بسیار کم است، منیفولد خروجی از Inconel ساخته شده است و بسیاری از بدنه ها در حال حاضر به جای آلومینیوم از carbonfibre ساخته شده است. داستان طولانی کوتاه، نسبت قدرت به وزن ماشین در مورد مسابقات Veyron ، بنابراین شاید فراری تسلط سیستم های الکترونیکی مدرن همان وظیفه مراقبت به عنوان یک بلیط به funfair است.

و در مورد موضوع کوچک از مشخصات: ما در مورد یک supercar ایتالیایی در اینجا صحبت می کنیم ، بنابراین به طور طبیعی می توان با گزینه ها در استراتوسفر قرار گرفت. تعداد زیادی لیست وجود دارد، اما برای طعم و مزه، تله متری بر روی صفحه هزینه £ ۵۷۶۰، مهار چهار نقطه ای £ ۲۱۱۲، صندلی کربنی یکپارچه زرق و برق دار £ ۷۲۰۰، رول bar £ ۲۲۰۸، لوله های اگزوز سیاه و سفید £ ۹۶۰ ، و Apple CarPlay 2400 پوند خنده دار است. یخ زدگی در کیک ۸۶۴۰ پوند مسابقه دو تایی است که بسیاری از آنها به راحتی می توانند داشته باشند، با این حال ممکن است ارزش آن پایین باشد.

چطوری؟

ما همچنین باید درباره چرخهای کربنی £ ۱۴،۲۰۸ صحبت کنیم. صاحبان بیشتر آنها را انتخاب می کنند و نه عقل و خردمندانه، به این دلیل که بیشتر کاهش هر توده ی نامنظم تنها پاسخ جالبی از Pista را افزایش می دهد .

همانطور که [عادتفراریمدرن بسیار مستقیم – بیش از حد برای جاده، در دو چرخش قفل به قفل. و در عین حال این یک تنظیم الکتریکی هیدرولیکی است که بصری و مقاومتر از سیستم پشتیبانی الکتریکی در ۸۱۲ Superfast است. همراه با چشمه های چسبیده تر از GTB ، قطر ظریف در ارتفاع سوار و در کنار هیچ رول بدن، تغییرات جهت مشابه شبیه سوئیچ است. یک سوئیچ زیبایی وزن با عمل کاملا واضح.

در جاده های بریتانیا، Pista احساس می کند با صدای بلند، گسترده و هر کس توجه خلاء Ferrari جدید trackday باید باشد، اما این ماشین عجیب و غریب آسان برای رانندگی سریع است و بسیاری از این نیز به پایین آمدن. یک بار دیگر، حالت جاده ی دست و پا چلفتی که تنظیم را تسهیل می کند، بسیار عالی است. چگونه می توانیم به نقطه ای برسیم که یک مربی میانه ای به روروک مخصوص بچه های فراری که با ماشین های فراری به کار گرفته می شود، با راندمان بالا، شایستگی و پیش بینی بهتر از خودروی پرچم دار GT؟ بدون شک فوق العاده است اشتباه درک شده است – بیش از حد متمرکز برای جاده – اما با هر استاندارد Pista قابل توجه است در توانایی خود را برای جذب جاده در زیر بدون دادن چیزی در کنترل بدن.

بر خلاف مک لارن ، فراری ترجیح می دهد از یک مونوکوکل آلومینیومی استفاده کند، نه یک کربن واگن، اما هیچ انعطاف پذیری قابل توجهی وجود ندارد و با وزن بسیار کم برای مدیریت دوپینگ آستانه های تطبیقی، کنترل خالص و بدون آسیب را فراهم می کند. "Unflappable" یک اصطلاح بسیار مورد سوء استفاده است، اما مگر اینکه شما کاملا با دست و پا زدن با دریچه گاز یا به طور چشمگیری از دست دادن آن crest یا camber جلوتر، پیستا احساس اعتماد به عنوان Land Cruiser در Outback .


منبع

car helth expert

اشتراک گذاری⏬:

درباره ی younesfathali

همچنین ببینید

Autocar محرمانه است: Volkswagen با اهداف تهدید شدید مواجه است، Kia تلاش های EV را افزایش داده و بیشتر – کارشناس سلامت خودرو 🚘

کارشناس سلامت خودرو : شایعات در این هفته از صنعت خودرو نشان می دهد که …