خانه / اخبار خارجی / بررسی نمونه اولیه Audi e-tron 2019 – کارشناس سلامت خودرو 🚘

بررسی نمونه اولیه Audi e-tron 2019 – کارشناس سلامت خودرو 🚘

کارشناس سلامت خودرو :

E-tron در انتهای مخالف طیف طراحی به رقبای خود جگوار I-Pace فرود آمد، که عمدا به نظر می رسد هیچ چیز دیگری در خلاصه ای از این کمپانی نیست. داخلی همچنین یک لحظه آشنا را میخواند، زیرا با استفاده از ابزارهای دیجیتالی خود (Cockpit مجازی در بازاریابی صحبت می کند) و سیستم اطلاعاتی دوقلو روی صفحه نمایش خود را با سایر مدل های آئودی مانند Q8 به اشتراک می گذارد. این نتیجه یک کابین خلبان با تکنولوژی بالا است که تقریبا بدون دکمه های فیزیکی خالی است.

چندین عامل آئودی را متقاعد کرد تا خودروی خود را با استفاده از SUV به جای یک سالن راه اندازی کند. این به راحتی بیشترین سبک تجاری در مناطق کلیدی مانند ایالات متحده و چین است. ابعاد بزرگتر بدن و ارتقاء سطح اضافی نیز به طراحان اجازه می داد تا باتری های بزرگ را تحت محفظه مسافرتی نگهداری کنند، در حالی که مقدار زیادی از فضای داخلی را حفظ می کردند.

در نتیجه چهار بزرگسال می توانند به راحتی در E-tron بدون پنجه برای اتاق اضافی سر و یا پا و بوت ۶۶۰ لیتری به اندازه کافی بزرگ برای سفر جدی به Ikea محلی است. اما، از آنجا که هیچ V6 زیر بند ناف وجود ندارد، دلیل این است که یک بوت دوم در مقابل مسافران وجود دارد، درست است؟ نه کاملا. آئودی فقط یک فضای کوچکی برای ذخیره موارد مانند کابل شارژ استفاده کرد. این به اندازه کافی بزرگ است که یک لپ تاپ یا یک کیسه کوچک را بپیمایید، اما انتظار نمی رود در اطراف آن با کامیون کلاسیک کامل بین بال ها پر شود.

بدن یک تکامل الکتریکی از پلت فرم MLB Evo را پنهان می کند. این همان معماری مورد استفاده برای Q5 ، Q7 ، بنتلی بنتایگا ، پورشه کاین و چندین خودرو دیگر است. با استفاده از یک پلت فرم همگرا هزینه های توسعه را در چک نگه داشته و به مهندسان اجازه می دهد که قطعات را از مدل های دیگر در صورت لزوم استفاده کنند. سیستم فرماندهی از Q5 می آید در حالی که Q7 اسکچ های محور خود را، در میان دیگر بیت ها و قطعات کوچک قرار داده است. با این حال، درایو جدید با نام تجاری جدید و E-tron مشخص شده است.

هسته E-tron یک باتری لیتیوم یاتا ۷۰۰kg، ۹۵kWh است. این موتور دو موتور ناهمزمان را به وجود می آورد – یکی بیش از هر محور برای چرخ دنده ی تمام چرخ – که چرخ ها را تا ۴۰۲ اسب بخار و ۴۸۷lb فوت گشتاور فوری زمانی که کارکرد موقت overboost از خواب بیدار می شود. در شرایط رانندگی طبیعی، موتورها ۳۵۰ اسب بخار و ۴۱۴ پوند گشتاور تولید می کنند. این به اندازه کافی برای ۰-۶۰mph در ۶٫۴sec است. حالت overboost اصلاح ۰٫۹sec از آن زمان: ۵٫۵sec برای این ماشین بد نیست. چقدر سنگین؟ هنوز نمی توانم بگویم آئودی وقتی از پرسیدم که وزن E-tron چقدر است، به خودروی خودرویی امیدوار بود.

ترفند حزب E-tron یک جفت دوربین کوچک است که تقریبا به اندازه یک لنز GoPro است. آنها در انتهای غلافهای نازک L شکل قرار دارند که مانند آنتنهایی از فضا که معمولا توسط آینههای درب اشغال میشوند، مانند آنتنها میچرخند. با هزینه ای فوق العاده ارائه می شود، دوربین ها فیلم ها را به صفحه های یکپارچه در پانل های درب انتقال می دهند. دیدن آنچه که در پشت ماشین است، نیاز به نگاه کردن به جایی که انتظار دارید یک دستگیره یا یک سخنران را پیدا کنید.

این یک تنظیم است که به برخی از استفاده می شود. صفحه نمایش بسیار پایین تر از آینه های معمولی است و، با توجه به پیچیدگی عجیب و غریب استدلال، هیچ راهی برای تنظیم روشنایی آن وجود ندارد. این تاسف است زیرا در هنگام رانندگی در نور مستقیم خورشید، مشکلی ایجاد می شود. برای خریداران که در حال غوطه ور شدن هستند، دوربین ها با کاهش کشیدن، کمی کم تر می کنند. آنها همچنین یک شروع کننده مکالمه ای بزرگ هستند و لذت بردن از تماشای مسافران در آنها با نگرانی نزدیک به خرافاتی است.


منبع

car helth expert

اشتراک گذاری⏬:

درباره ی younesfathali

همچنین ببینید

جدید BMW 8 Series Gran Coupe: آشکار سازی جاسوس پیش نمایش طراحی چهار درب – کارشناس سلامت خودرو 🚘

کارشناس سلامت خودرو : BMW 19459004 برای گسترش دامنه سری ۸ سری با یک نسخه …